2012. augusztus 12., vasárnap

So close...

Annyira közel voltam hozzá, hogy végre valami igazán nagyon pozitívat írjak róluk. De még mielőtt feljöhettem volna, hogy mindezt megosszam veletek, Rhea átalakult egy rosszindulatú kis görccsé, Sammyből pedig előtört az idegesítő énje...
Olyanokat írtam volna, hogy Rhea mennyire édes, hogy odaadta nekem a saccra 2000 darabos indiai karkötő gyűjteményét, azzal, hogy neki már kicsi és vigyem haza az unokahugimnak. Azt is írtam volna, hogy túllépett a félelmein és a segítségemmel már fel mert mászni a magasabb mászókákra is, és hogy ezért olyan boldog meg büszke volt, hogy öröm volt nézni. Leírtam volna, hogy megtanított egy hindi mondatot majd mikor már jól tudtam mondani, elmondta, hogy azt jeleni, hogy nem kell pisilni... Sammy kész volt, amikor este mondtam neki, gratulált Rheának, hogy pont ő tanít nekem hindit, amikor kb 10 szavas a szókincse... Meg Rhea egyébként meg alapjáraton is olyan tündibündi volt, hogy kétségesnek tartottam, hogy valaha is haza tudnék menni... Oh és azt is írtam volna, hogy a héten már 2X egymás után elvittük aludni este 7kor!! Ezek után még az jött volna, hogy Sammy mennyire aranyos mostanság, olyan dolgokat ad nekem, amikre én túlságosan sajnálom a pénzem, de nagyon szeretném, hogy tök jókat beszélgetünk a mindennapokról, a jövőről meg Indiáról, tanított új hindi mondatokat, és meg is dicsért, hogy milyen jó vagyok nyelvtanulásban, meg úgy általában is nagyon aranyos velem. De minden megváltozott csütörtök délután, amikor egész nap azt tervezgettem, hogy gyorsan még a magyar meccs előtt elmegyek majd bicózni, amit nem csináltam azóta, hogy lebetegedtem, erre Sammy hazajön és kitalálja, hogy unja (!!) ahogy a gyerekszoba be van rendezve, és alakítsuk át... -_-" Ezzel el is repült egy másfél óra. Plusz a gyerek tiszta idegesítő lett, ahogy nyafogott meg hisztizett, hogy ő is segíteni akar... Közben Sammy adta az utasításokat, hogy ezt meg azt csináld meg holnap. Mondtam, jó. Amint végeztünk, lerohantam nézni a magyarok meccsét, Sammy elkezdett főzni valamit, és odanyomta Rhea kezébe a telefont, hogy nézzé mesét... Ja mert ha nem adja oda, akkor Rhea bőg. Szóval odaadja... Grat, tényleg... Kicsit kikészített a gyerek, annyira utálattal nézett rám, és csak csúnyákat szólt hozzám...Teljesen kicserélődött. Fejvesztve rohantam volna a szobámba, ha nem kellett volna drukkolni... Persze utána megtettem. Péntek reggel "mitcsináljálmegma" levélke várt Sammytől, amin annyi feladat volt felsorolva, mintha a kölyök egész nap az oviban lenne... Az egész levélnek volt egy kissé lekezelő beütése néhány feladat pedig olyan szintű volt, mint az hogy "2 centivel told arrébb a vázát"... Valószínűleg több időbe telt leírni, mint ha megcsinálta volna... Annyira nem értem az ilyen dolgait. Szóval nagyjából így indult a péntek reggelem, képzelhetitek milyen hangulattal dolgoztam egész nap... Majd hazahoztam a kölyköt 1kor, kivételesen nem akart jáccóra menni, úgyhogy korán itthon voltunk, olimpiát néztünk, és karkötőket csináltunk, stb. Mire hazajött anyu, már a kézimeccs ment a svédek ellen,  Rhea nyomta a ria-ria-hungáriát, Sammy meg megjegyezte, hogy ha ők akarnak nézni vmit a tv-ben, Rhea sose engedi, nálam fel se merült még a probléma... Nemsoká Rhea megkaparintotta a telót és aztán kb 2 órán keresztül azt bámulta, közben hazajött Daddy is, akihez egy szót sem szólt, pedig amaz nagyon próbálkozott, de akárhányszor odament hozzá, Rhea elkezdett nyivákolni, hogy hagyja őt békén mesét nézni... Én ilyet sose csináltam volna az én apukámmal, ez azért nagyon gáz volt. Szegény Gaurav aput meg úgy sajnáltam, hozzám nagyon kedves volt, nézte velem a meccset, kérdezgetett róla meg minden. Baromira kéne a gyereknek 1 kis szigor... Csak sajnos azt is érzem, hogy Gaurav apu hiába állna a sarkára, Sammy úgyis a védelmébe venné Rheácskát, nem érne semmit. Kettejüknek együtt kéne szót érteni vele... Oh bárcsak egyszer megkérdeznének, hogy mit csináljanak máshogy! Oh és Rhea egyszer felment, mivel mondtam neki hogy menned kéne aludni, és elkezdett bömbölni, hogy aludni akar, mert a jókislányok már alszanak... Erre Sammy elkezdett neki kiabálni, hogy ne sírjál, gyere le, nézzél mesét, ne legyél jókislány!! Normális ez??! Azóta a 2 alkalom óta egyszer se mentek 9-10-ig aludni... A kedvencem mégis az volt, hogy a Sammy elővette a fagyit a hűtőből, azzal hogy Rhea megérdemli, mert olyan jókislány volt... Baszod persze hogy az ha leszedálod a mesével!! Mióta ők itthon vannak, végig azt nézte, persze hogy kussol... Bárcsak egyszer megismernék azt a "jókislányt", akivel nekem van dolgom...

Milyen jó, hogy ezek mind megtörténtek, mielőtt közzétettem volna a "csupajó" gondolatomat, mi? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése